anouk-op-reis.reismee.nl

Voor alles een eerste keer. For everything a first.

Hallo Allemaal,

Deze afgelopen 2 weken waren goed. Mijn eerste spaans lessen waren goed, ik vind het een leuke taal om te leren, en de klas en lerares zijn leuk. Na mijn tweede spaansles ben ik naar een salsa les geweest. Het is een leuke dans, maar ik vond de klas zelf niet voor mij. Je veranderd de hele tijd van partner en sommige partners zijn absoluut geen herhalen waard.

Ik ben naar The Law geweest. De eerste klim heb ik de weg genomen die de auto’s ook zouden moeten nemen. Dit is een afrader, het lijkt alsof je een heuvel van 35% oploopt. Het uitzicht was het wel zeker waard. Je kan rond het monument lopen, en op deze manier heb je een 360° uitzicht over Dundee. De weg naar onder ben ik wat studenten achterna gelopen. Een goed idee, want de weg was korter en het voelde minder stijl.

Ik heb haggis geproefd op mijn stage en het smaakt goed. De textuur is zoals gemalen gehakt alleen iets fijner. Voor de rest smaakt het gewoon naar gekruid en gemalen gehakt.

Tijdens het doen van de was heb ik iemand nieuws ontmoet, en we konden het meteen goed vinden. We gaan samen naar de stad, en het is de hele tijd gezellig. Tijdens een avond dat we door de stad liepen zagen we een man die maaltijden uitdeelden aan de daklozen.

Gister heeft mijn kamergenoot een Red Velvet Cake gemaakt, het was heerlijk. Dat was al het interresants wat er is gebeurt.

Groetjes,


Hello Everyone,

The past 2 weeks were good. I had fun in my first Spanish lessons, I think it’s a great language to learn and a lot of fun. Both the class and teacher were great. After my second Spanish class I went with a friend to salsa class. It is a nice dance, but the class is nothing for me. You switch partners constantly, and you don’t want to have to dance with a lot of them again.

I went to The Law. I took the same way the cars would go on my way up, which was about 35% uphill. The view was worth the climb, but I’m grateful that I found another way down. I found the way down by following some students. That way is a better way to take. It seems less steep and shorter too.

I tried haggis at my internship, and it tastes good. The texture is like minced beef but smoother. The taste is just like “spiced” minced beef.

While doing my laundry I made a new friend. We hit it off really well, and have started hanging out. One evening, while just walking through town, we saw a man handing out meals to the homeless.

Yesterday my roommate baked a delicious Red Velvet Cake. That is everything interesting that happened.

Cheers,

Reacties

Reacties

Ellie

Leuk om je avonturen te lezen

Herman Artz

Hallo,
Wat leuk dat je vrienden maakt en Spaanse les volgt en gezellig vind.
Je beleeft meer als wij hier.

Groetjes en tot binnenkort op skipe of abb.
Herman.

Sjan

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en leuke (blijkbaar ook minder leuke)mensen ontmoet. Succes met je Spaanse les en met (of niet) salsa dansen????

Henny

Weer een leuke update ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!