anouk-op-reis.reismee.nl

Een Cadeau meisje. A Present Girl.

Hallo Allemaal,

Tijd voor een nieuw verhaal over verjaardagen. Namelijk die van mijn oma, vader, zus en mijn eigen verjaardag.

Ik kwam op donderdag aan in februari, in de avond. Die avond heb ik alleen met mijn familie bijgepraat en verder was het een rustige avond. Op vrijdag heb ik alle afspraken gedaan die ik had uitgesteld, de tandarts en de kapper. Mijn gebit was prima en het was tijd om mijn haar in een regenboog te verven. De dag erop was oma's grote verjaardagsfeest, 90 jaar is niet niks! Oma's broers en zussen herkende mij niet meer terug, en ook de rest van mijn familie moest wennen aan mijn nieuwe haarkleur. Iedereen vond het wel een leuke kleur. Op het feest heb ik veel gepraat met neven en nichten, ooms en tantes, met iedereen wel. Na een heerlijke maaltijd en het uitpakken van de cadeaus werd het alweer laat, en was het tijd om voor oma naar huis te gaan. De dag erop had ik een feestje voor mijn vrienden. We hebben allerlei spelletjes gespeeld, veel gepraat en van alles gegeten waaronder zelfgemaakte mini pizza's. Vanwege het feit dat het een zondag was, moest iedereen weer vroeg gaan. Op maandag heb ik in de avond en namiddag nog een feestje gegeven voor de familie die dat wilde en voor de buren. Er waren nog veel mensen die kwamen. Dinsdag ochtend was het alweer tijd om het vliegtuig van half 8 te halen, dit was een kort, maar druk, tripje.

In maart had ik langer vrij genomen, ik kwam aan op donderdag rond etenstijd. Mijn vader had geen idee dat ik zou komen, en in hoeverre hij wist zat ik gewoon op stage. Hij was verrast, al had hij wel gehoopt dat ik zou komen. In de avond hebben we cadeautjes gegeven waar hij erg blij mee was. Vrijdags was een rustige dag, bijna iedereen was aan het werk, ik begon dus aan kleine voorbereidingen van het feest van zaterdag. Op zaterdag was het Judith's verjaardag, en vierde we de verjaardagen van haar en pap samen. De hele familie en buurt kwam gedurende de dag. Het was druk en er waren enkele momenten van rust, maar iedereen had het naar de zin en vond het gezellig. De rest van mijn tijd in Nederland heb ik rustig aan gedaan. Ik heb met vrienden afgesproken en ben bij mijn tante langs gegaan, op de donderdag ben ik op mijn rustige gemak weer vertrokken naar Dundee.

Groetjes,


Hello Everyone,

Time for a new story about birthdays. To be exact the birthdays of my grandmother, my father, my sister and mine.

I arrived on Thursday evening in februari, because it was late all I did was talk to my family and have a quiet evening. On Friday I had my dentist and hairdresser appointment. My teeth were fine, and for my hair it was finally time to make them the colour of the rainbow. The next day it was time for my grandmother's birthday party, turning 90 years old isn't something anyone does. My hair colour shocked my family and unabled my grandmothers brother and sisters to recognize me. Although they did like the colours. After a delicious meal, the unwrapping of presents and a whole lot of talking it got time for my grandmother to go home. The day after I had a small party for my friends to celebrate my own birthday. We talked, played games, snacked and made our own mini pizzas. It was on a Sunday, which meant that everyone had to leave early. On Monday I had a small party for family and neighbours. Quite a lot of people showed up, which we didn't expect. On Tuesday morning I had to catch an early flight at half past 7. This was a very busy and short trip.

In March i stayed from Thursday until Thursday. I arrived just before dinnertime and surprised my dad, who had no clue I was coming. He was surprised, but had hoped I'd be coming. In de evening we gave gifts and he was very happy with what he got. Friday was a calm day, I didn't do many things, but I started on preparations for Saturday. On Saturday we celebrated Judith and dad's birthday. It was a big party with the whole family and our neighbours. It was very busy with almost no moment of rest. It was worth it though, everyone had a good time and was happy. De rest of my time in the Netherlands I took it easy, I hung out with friends and went to my aunt one day. On Thursday it was time to go back to Dundee.

Cheers,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!