anouk-op-reis.reismee.nl

Een zaterdag vol kleding. A Saturday full of clothes.

Hallo Allemaal,

Ik ben begonnen met een project, the identification of effectors. Ik heb mijn primers “gemaakt” en ik heb ze verdund waarna ik een PCR heb uitgevoerd. Dit heb ik gedaan met cDNA dat ik zelf heb gemaakt uit mRNA.

Verder ben ik afgelopen zaterdag mijn was gedaan, en nadat ze uit de droger kwamen waren ze bijna hetzelfde als toen ik ze uit de wasmachine haalde en in de droger deed. Dat werd dus ophangen in de badkamer en het droogrek dat we gehaald hadden.

Iets leukers die zaterdag was het Preloved Vintage Kilo event dat plaats vond in de Bonar Hall van de universiteit. Dit is een event waar ze vintage kleding verkopen, £15 pond voor 1 kilo. Ik ging met een van mijn kamergenoten en een van haar vrienden. Het was leuk om door de rekken te kijken en te zien wat er allemaal tussen hing, en uit welk jaar het waarschijnlijk kwam. Er hing vanalles bij, veel shirts van adidas en nike, spijkerbroeken, legerjassen, leren jasjes, bontjassen (nep bont), jurken, geruitte bloezen en ga zo maar verder. Ik heb 3 shirts gehaald, een blouse en een legerjas met de Nederlandse vlag. Toen we weer in de flat waren heb ik de vintage kleding uitgewassen om de vintage geur eruit te krijgen, daarna opgehangen in de woonkamer.

Komende week heb ik mijn eerste spaans les en wil ik lopen naar The Law, een monument op een heuvel in Dundee.

Groetjes,


Hello Everyone,

I started a project, the identification of effectors. I designed my primers and diluted them, than I performed a PCR which I ran on a gel. For the PCR I used cDNA which I made myself from mRNA.

Furthermore, last Saturday I attempted to do the laundry, the dryer doesn’t work the way I’d want it to. My laundry was as wet when it came out of the dryer, as if it hadn’t been in there at all. I hung it up on the drying rack we got and on the heater in the bathroom.

Something more fun on Saturday was the Preloved Vintage Kilo event that took place in the Bonar Hall of the university. This is an event where they sell a kilo of clothes for £15 pounds. I went with one of my roommates and her friend. It was fun to browse through all the clothes and to see what they all had there, a lot of clothes from a lot of different decades. There were a lot of shirts from Adidas and Nike, jeans, army jackets, leather jackets, fur jackets, dresses, different blouses and much more. I got three shirts, a blouse and a Dutch army jacket. After we got home I washed them to get that vintage smell out of the clothes, after which I hung them to dry.

In the coming week I will have my first Spanish class and I’m planning to walk up to The Law, a monument in Dundee.

Cheers,

Reacties

Reacties

Peter

Leuk te lezen waar je overal mee bezig bent en nu nog een wereld taal leren supper gr van uit America

Ellie

Leuk om te lezen dat je alweer vrienden hebt gemaakt. Succes met de spaanse les

Sjan

Hoi Anouk, weer een leuke belevenis voor je. Succes met je Spaanse les en je wandeling naar THE LAW.

Mam

Succes met je eerste eigen project op stage. En benieuwd naar een foto vanaf "the Law"...?

Marga

Ha buurmeisje, zo te lezen heb je het goed naar je zin. Fijn! Geniet er van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!